sobota, 13 czerwca 2015

Sposób na nudę - Babeczki z Emcią

Witajcie kochani!

Teraz, gdy jesteśmy już po wszystkich męczących maturach mamy więcej czasu na naszego bloga :)

Aby umilić sobie oczekiwanie na wyniki matur i wygrać z nudą, postanowiłam zrobić mojej rodzinie niespodziankę i upiec babeczki. Niestety po dokładnym zbadaniu zawartości mojej lodówki okazało się, że w domu jest tylko jedno jajko. Nie dałam za wygraną i poprosiłam o pomoc Internet. 
Tak właśnie powstały wspaniałe, cudowne i przepyszne BABECZKI (bez jajek) :D

TADAA!
Zacznijmy od początku :)

ZAPRASZAM DO KUCHNI 





SKŁADNIKI


1½ szklanki mąki


1 szklanka cukru


3 łyżki kakao


szczypta soli



6 łyżek oleju


1 szklanka mleka


1 łyżeczka proszku do pieczenia


1 łyżeczka sody oczyszczonej


Wasz ulubiony dżemik do zrobienia nadzienia 


aromat do ciasta (najlepiej rumowy <3 )


MNIAM
truskawki do dekoracji 



foremki na babeczki (moje są prezentem od mojego kochanego chłopca)


JAK ZROBIĆ TE PYSZNE MUFFINKI?

1. Na początku mieszamy razem wszystkie suche składniki.


2. Następnie łączymy ze sobą składniki mokre...


3. Potem łączymy wszystko ze sobą.


4. Mieszamy, mieszamy, mieszamy, aż znikną wszystkie grudki.


5. Układamy foremki,


wypełniamy je do połowy ciastem,


do każdej foremki dodajemy łyżeczkę dżemu (mój ulubiony to powidła śliwkowe), 


zalewamy dżem resztą ciasta.


6. Wkładamy babeczki do nagrzanego na 180 °C piekarnika na około 20 minut.



W oczekiwaniu na upieczenie się babeczek zrobiłam cukiem puder w naszym antycznym młynku do kawy :)



W całym domu czuć zapach czekolady, koty niespokojnie kręcą się w okolicy piekarnika... To znaczy, że...
UPIEKŁY SIĘ!


Z radości strzeliłam słitfotkę w kredensie :D

Daję okejkę

Ostatni krok to przygotowanie uczty :D

 Rozglądamy się po kuchni...


Robimy kawę, szukamy filiżanek...




Dekorujemy babeczki...



to nie był dobry pomysł :D

Siadamy przy stole i jemy ! :D


SMACZNEGO! :)


Zaręczam, że wyjdą pyszne :)

Przepis inspirowany Internetem i zmodyfikowany przez Emmę 

Pozdrawiam i polecam
Emma 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubimy jak komentujecie! :)