wtorek, 28 października 2014

Staromodne uczennice na Starym Mieście

Kochani! 

Nie było nas na Bloggerze już od bardzo dawna, ale wracamy ze zdwojoną siłą! Dzisiaj chcemy podzielić się z Wami naszą nową sesją :D

Od zawsze zaascynowane jesteśmy przedwojenną modą, Dlatego na kolejną sesję z Agatą Pawłowską przebrałyśmy się za uczennice z lat dwudziestych. Charakteryzacja nie zajęła nam dużo czasu.

Dzięki talentowi Agaty możemy pokazać Wam kolejne piękne miejsca w naszym mieście - Lublinie.
Jeżeli chcecie obejrzeć więcej sesji z Agatą zapraszamy tu:



Agnes, przestań mnie rozśmieszać gdy pozuję do zdjęć! 
"Lubię być w centrum uwagi"

PIĘKNE ZDJĘCIE AGATKI <3



Kartkówka, powiadasz...

Fokus na Emmę :D
Agnes-niegrzeczny kujon 












Wejście na ten balkon wymagało od nas wiele odwagi

Emma, udawaj, że wieszasz te szmatki 










Pipi Agnes :D














Emma wiąże takie piękne kokardki 











Dziewczęta z powstania 



JA JA JA wiem, proszę Pani! 
















Na końcu pozdrawiamy Emilkę W.! <3

5 komentarzy:

  1. Fajne są te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja i wspaniały pomysł na który sama bym nie wpadała!

    http://aleksuu.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Jestem tak zafascynowana tymi zdjęciami, że głowa mała! :)

    bailuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Wam ten przedwojenny styl do typów urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy Wam za Wasze komentarze i pozytywne odbieranie naszego posta :)
    A&E

    OdpowiedzUsuń

Lubimy jak komentujecie! :)