piątek, 9 października 2015

Wzorkowo mi w głowie...


Witajcie!
Jak wiecie Emma nie mieszka już w Lublinie i została prawilnym warszawskim słoikiem. Posty nie będą zawsze tworzone przez nas wspólnie, a dzisiaj czas na niespodziankę dla Emmy od Agnes.
W tym poście podzielę się swoją pasją do ubrań, ciuchów, szmat czy jak tam można to nazwać.Chcę udowodnić, że różne wzory wcale się nie gryzą.Bardzo dużo zależy od tego, kto je nosi i czy rzeczywiście się w tym dobrze czuje.  
Na kolejnych przykładach zobaczycie, w jaki sposób nosić kwiatki, paski czy kratkę tak, aby móc połączyć je w dość zgrabną całość. Zaznaczam, że post miał przykładem dobrej zabawy, a "stylizacje" są na wyczucie :).
Dla przerażonych- nasz blog nie stanie się blogiem "modowym", o nieeee!

Zaczynamy!




SPODNIE W PASKI
Na pierwszy ogień idą szare spodnie w paski. Są połączone z bluzką w odcieniu różu oraz swetrem z warkoczami. Zobaczcie, że róż i szarość to dobre połączenie kolorystyczne, a to co łączy oba wzory to dodatek białego.
Pierwsze zdjęcia nie zawsze wyglądają idealnie.

Te same spodnie, ale szara bluzka w błękitne kwiatki. Do tego kapelusz z broszką- jamnikiem. Czy dobrze mi w tym, oceńcie sami.
Teraz także spodnie w paski-zupełnie szalone. Jak je pierwszy raz założyłam poczułam się jak klaun :).
Połączone z bluzką w kwiatki w tej samej tonacji, opaską (ozdobiona przeze mnie) i kopertówką wyglądają całkiem nieźle.
Hohohoho :D

Te spodnie dobrze wyglądają z bluzką w letni wzór-są na niej torebki i ma dużo podobnych kolorów. Do tego "nieśmiertelna" kurteczka, lustrzane okulary i espadryle. Jestem gotowa do wyjścia :)
Każdy ma jakiegoś bzika :D
SPÓDNICE
 Spódnica w kratę i puchaty sweter w "ciapki"-czy można to tak nazwać? Co je łączy?-ta sama gama kolorystyczna.

Bluzka z krótkim rękawem w drobne kwiatki-zdradzę Wam, że na górze po prawej stronie jest wyhaftowana Myszka Minnie, a do tego spódnica w poziomy wzór. Wygląda to ładnie, a ja dobrze się w tym czuję.
:O
Niech moc kropek będzie z Wami :)
"O takie mam mięśnie! O!"
I kto powiedział, że paski i kropki się nie lubią-one mają ze sobą specyficzny związek. Granat, biel i czerwień-to coś, co zawsze dobrze wypada.
"Nie widać mnie, prawda?"
Znów paski i kropki, tylko że w innych kolorach. Graficzne wzory plus muszka pod szyją-to jest to!
A teraz przed Wami spódnica w delikatne paski w dwóch odsłonach. 
PasteLOVE :)
Całość dopełnia opaska na głowie z pomponów-DIY.
Dla prawdziwych ananasków-także matematycznych :D.
Też macie dni, w których macie ochotę potańczyć?
Bluzka we flamingi, a do tego biała spódnica w graficzny wzór, a na wierzch płaszcz w szarą krateczkę. 
Dla wszystkich hippisów-kwiatowa moc i wianek, dla zmęczonych kropkami i paskami.
Tralalalalalala...Taką mam fajną spódnicę.




Teraz kolejna kwiatowa moc. Od góry do dołu kwiaty, a na głowie kapelusz przypominający o słonecznym lecie.

Chyba zbyt mocno kocham kwieciste wzory, aby Was nimi nie dręczyć. Spódnica w motyle, a na górze kwiatowa łączka.
"Motylem jestem aa!"
Jesienne kolory- bluzka i spódnica we wzór, którzy tworzy całość wyglądającą jak sukienka. 
"Co złego to nie ja!"
Ten wzór jest ciężki do określenia, więc nazwę go "maziaje". "Maziasta" spódnica i góra-tunika bez ramiączek, do tego magentowy szal, a dla przełamania brązowe dodatki.
Jest cool!

Na koniec kropczasta spódnica oraz kraciasta bluzka i płaszcz. Do tego wszystkiego srebrzyste sandały, odbijają światło tak, że w słońcu mienią się różnymi kolorami.

RAJSTOPY W WYRAZISTY WZÓR
Panterka i rajstopy w drobną kratkę-niestety na zdjęciach wyglądają na szare.

Bluzka w paski, a do tego te same rajstopy. 
 Rajstopy w pantery (dosłownie), do tego różowa bluzka w pantery i broszka w kształcie wąsów w kwiatki-dzieło mojej siostry Wiki.

KOLOROWA GÓRA
 Bluzka w drobne kwiatki, dziwny sweter w "ciapki" oraz opaska w pomarańcze. Tak się tworzy energetyczne zestawienia. 
 Idealna stylizacja na studia, jeżeli chcesz udawać mądrą-okulary zerówki +10 do mądrości i duża torba na wiele mądrych ksiąg.
"Ale panie profesorze, ja nie wiem dlaczego się spóźniłam."
Kwiatki na czarnym tle-na pierwszy rzut oka nie widać, że to bluzka i kamizelka, na głowie obowiązkowo wianek.
Wzory na tych rzeczach są bardzo podobne i dlatego do siebie pasują.
SUKIENKA 
Sukienka z golfem i marynarka, na obydwu rzeczach są paski, ale są trochę w innym odcieniu, jedne poziome, a drugie pionowe. Mimo wszystko ta stylówka wygląda nieźle.
Na sam koniec chcę podziękować osobom które w jakiś sposób pomogły mi w tej sesji.
-Piotrkowi, ponieważ naciskał guzik, by samowyzwalacz zadziałał.
-Krzysiowi, bo był moim okiem, by ustawiać odpowiednio statyw.
-Wiktorii, ponieważ część zdjęć było wykonanych jej "zdjęciomatem".

Wszystkie ciuchy i buty pochodzą ze Znanej Sieci Sklepów. 
Wyjątkiem są buty: czerwone balerinki, srebrne sandały i balerinki w kolorze skóry(można to tak powiedzieć?) oraz rajstopy.

Emma, podoba Ci się?

2 komentarze:

  1. Zestaw w jesiennych kolorach kupuję w całości :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeejku.. Tyle zdjęć, tyle wzorów :) Kwiatki na czarnym tle, pasteLOVE, jesienne kolory, bluzka we flamingi... Cudo, cudo cudo :)
    Pozdrawiam
    http://lifeofbitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Lubimy jak komentujecie! :)